02 Kasım 2018 tarihli ve 30583 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan “Devlet Yükseköğretim Kurumlarında Öğretim Elemanı Norm Kadrolarının Belirlenmesine ve Kullanılmasına İlişkin Yönetmelik” kapsamında Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ve Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesi (İlkeler ve Kriterler) uyarınca öğretim üyeleri alınacaktır.
İLAN METNİ indirmek için tıklayınız.
Öğretim Üyesi Kadrolarına Başvuran Adaylardan İstenilen Belgeler ve Açıklamalar
1-Dilekçe,
Profesör kadrosu başvuru dilekçesi indirmek için tıklayınız.
Doçent kadrosu başvuru dilekçesi indirmek için tıklayınız.
Dr. Öğr. Üyesi kadrosu başvuru dilekçesi indirmek için tıklayınız.
2-Özgeçmiş dosyayı indirmek için tıklayınız.
3-Akademik çalışmaların puanlama tablosu
Profesör kadrosu akademik çalışmaların puanlama tablosu dosyayı indirmek için tıklayınız
Doçent ve Dr.Öğr.Üyesi kadrosu akademik çalışmaların puanlama tablosu dosyayı indirmek için tıklayınız.
4-Yabancı dil belgesi,
5-2 Adet vesikalık fotoğraf,
6-Adli sicil belgesi, (e-Devlet sisteminden alınabilir)
7-Askerlik durum belgesi, ( e-Devlet sisteminden alınabilir.)
8-Nüfus cüzdanı fotokopisi,
9-Öğrenim belgeleri lisans, doktora, tıpta uzmanlık, doçentlik belgeleri ( e-Devlet sisteminden alınabilir.)
10- Kamu kurumunda çalışanlar için hizmet belgesi (Üniversitemizde çalışıyor olan öğretim üyesi adaylarından istenilmemektedir.)
11-İlanda aranan özel şartları sağladığını gösteren belgeler.
12-Bilimsel çalışma ve yayın dosyaları, yabancı dil belgesi, öğrenim belgeleri, ilanda aranan özel şartları sağladığını gösteren belgeler, akademik çalışmaların puanlanmış listesi ve özgeçmiş PDF formatında olacak şekilde Profesör kadroları için 6 (altı) adet USB bellek içerisinde, Doçent ve Dr.Öğr.Üyesi kadroları için 4 (dört) adet USB bellek içerisinde ayrıca bilimsel çalışma ve yayın dosyaları haricindeki diğer belgelerden de birer adet fiziki ortamda teslim edilecektir.
13- 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı uyarınca hazırlanan Aydınlatma Metnini indirmek için tıklayınız.
14- 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı Uyarınca hazırlanan Çalışan Adayı Açık Rıza Metnini indirmek için tıklayınız.
AÇIKLAMALAR
1- Öğretim üyesi kadrolarına başvuracak adayların, akademik çalışmaların puanlama tablosunu aşağıda yer alan Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atama Kriterleri Yönergesinde belirtilen hususlara uygun olarak doldurmaları gerekmektedir.
Profesör kadrosu atama kriterleri dosyayı indirmek için tıklayınız.
Doçent ve Dr.Öğr.Üyesi kadrosu atama kriterleri dosyayı indirmek için tıklayınız.
2- Yabancı ülkelerden alınan doktora diploması ile unvanların Üniversitelerarası Kurulca eşdeğerliliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.
3- Dr. Öğr. Üyesi kadrolarına başvuracak adayların Üniversitelerarası Kurul tarafından doçentlik başvurusunda kabul edilen ve yürürlükte olan yabancı dil sınavlarının birinden dil koşulunu (55 puan) sağlamış olmaları gerekmektedir.
4- İlanda belirtilen kadroya müracaat eden adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanun\'un 48 inci maddesinde yer alan şartları taşıyor olmaları gerekmektedir.
5- Öğretim üyesi kadrolarına müracaat edecek adayların 2547 sayılı Kanun\'un 23, 24 ve 26. maddelerinde belirtilen asgari koşulları sağlamış olmaları gerekmektedir.
6- Profesör kadrosuna başvuracak adayların doçentlik unvanını aldıktan sonra en az 5 (beş) yıl süreyle, açık bulunan profesörlük kadrosu ile ilgili bilim alanında çalışmış olmaları gerekmektedir.
7- Profesör kadrosuna başvuracak adayların doçentlik sonrası başlıca araştırma eserini başvuru dilekçelerinde ve yayın listelerinde belirtmeleri gerekmektedir.
8- Başvuru yapan adayların koşullarının uygun olmadığının sonradan anlaşılması halinde atamaları yapılmayacak, atamaları yapılmış olanlar var ise atamaları iptal edilecektir.
9- Başvuru evrakları ve yayın dosyaları geri iade edilmeyecektir.
10- Üniversitemiz gerekli gördüğü takdirde ilanın her aşaması iptal edilebilir.
11- Açılmayan, arızalı, içeriği eksik, boş USB belleklerde oluşabilecek teknik aksaklılarda, sorumluluk başvuru sahibine aittir.
12- Öğretim üyesi kadrolarına müracaat edecek adaylar, istenilen belgeler ile birlikte, ilanın Resmi Gazete’ de yayımlandığı tarih olan 19.12.2024 tarihinden itibaren 15 (on beş) gün içerisinde Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı’na şahsen veya posta yolu ile başvuruda bulunacaklardır.